Όταν το 1926 λάμβανε χώρα η πρώτη Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης κανείς δε μπορούσε να φανταστεί τη σημερινή μεγαλειώδη εμπορική, κοινωνική, και πολιτιστική πορεία της. Ο εθνικός εκθεσιακός φορέας δίνει μια άλλη εικόνα στη χώρα μας σε διεθνές επίπεδο, δημιουργώντας προυποθέσεις για ένα καλύτερο αύριο σε μια χώρα που διέδωσε τον πολιτισμό της παγκοσμίως για να ακολουθήσουν, να μιμηθούν και να γίνουν καλύτεροι όλοι. Κατά τις δεκαετίες του ’50 και του ’60 οι Έλληνες εκθέτες που συμμετείχαν στις διοργανώσεις ανέρχονταν σε 400, ενώ οι ξένοι έφταναν τους 1.500 κατά μέσο όρο ανά διοργάνωση. Το 1967 μάλιστα οι επισκέπτες άγγιξαν τον αριθμό ρεκόρ του 1,7 εκατομμυρίου. Στις οκτώ δεκαετίες της ζωής της η ΔΕΘ συσσώρευσε τεράστια εμπειρία και τεχνογνωσία στη διαχείριση εκθεσιακών υποδομών, αλλά και στη διοργάνωση εκθέσεων. Σήμερα αποτελεί επίσημο σύμβουλο της πολιτείας σε θέματα εκθεσιακής πολιτικής, διοργανώνει μεγάλες κλαδικές εκθέσεις, περιφερειακές εκθέσεις ανά την Ελλάδα, συμμετέχει σε μεγάλες εκθέσεις του εξωτερικού με εθνικά περίπτερα και διαχειρίζεται τις εγκαταστάσεις του Διεθνούς Εκθεσιακού και Συνεδριακού Κέντρου Θεσσαλονίκης και του Εκθεσιακού και Συνεδριακού Κέντρου Αθηνών. Η ΔΕΘ-Helexpo έχει την ευθύνη διοργάνωσης της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, διοργανώνει περισσότερες από 15 κλαδικές εκθέσεις ετησίως, πραγματοποιεί περιφερειακές εκθέσεις ανά την Ελλάδα, οργανώνει τα εθνικά περίπτερα σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού, διοργανώνει συνέδρια και πολιτιστικές εκδηλώσεις, διαχειρίζεται και εκμεταλλεύεται την περιουσία της και τον ραδιοφωνικό σταθμό Ράδιο ΔΕΘ 104,9 και παρέχει συμβουλές στην πολιτεία για την εκθεσιακή πολιτική. Μεταξύ των στόχων της είναι η ανάπτυξη και σύσφιγξη των οικονομικών και φιλικών δεσμών μεταξύ των λαών, η προβολή της ελληνικής παραγωγής, η στήριξη της Ελληνικής παραγωγής και μεταποίησης, καθώς και η προβολή του ελληνικού τουρισμού. Η εταιρεία έχει αναπτύξει σημαντική παρουσία στις αγορές των Βαλκανίων, με συμμετοχές στις μεγαλύτερες εκθεσιακές διοργανώσεις στους κλάδους των τροφίμων, των δομικών υλικών και του μηχανολογικού εξοπλισμού, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει πραγματοποιήσει άνοιγμα και στην Iβηρική Xερσόνησο, αλλά και σε αγορές όπως αυτές της Πολωνίας και της Ρωσίας. Η στρατηγική διεθνοποίησης που ακολουθεί συνίσταται στον συνεχή εμπλουτισμό της εκτός συνόρων εκθεσιακής της ατζέντας με νέες διοργανώσεις, ενώ περιλαμβάνει και τη σύναψη συνεργασιών με σημαντικούς ξένους εκθεσιακούς οργανισμούς.

Share on Pinterest
There are no images.